Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
September 26, 2013
Image Size
3.3 MB
Resolution
1600×3400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,907 (15 today)
Favourites
179 (who?)
Comments
163
Downloads
26
×
Trolling Elcor by Deemonef Trolling Elcor by Deemonef
...okay... I think there is no more to say :D
I'm tired from work and was in the mood for some jokes :D
Add a Comment:
 
:iconcalleahan:
Calleahan Featured By Owner Jul 14, 2014
Troll!!! Close enough :rofl:
Reply
:icondeemonef:
Deemonef Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
:D Thank you:manhug:
Reply
:iconcalleahan:
Calleahan Featured By Owner Jul 15, 2014
:handshake:
Reply
:iconcalleahan:
Calleahan Featured By Owner Jul 15, 2014
And BTW, the Wazzup one killed me :rofl:
Reply
:icondeemonef:
Deemonef Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
:D :manhug: Thank you so much, my friend:)
Reply
:iconcalleahan:
Calleahan Featured By Owner Jul 15, 2014
:hug:
Reply
:iconchrisastro101:
ChrisAstro101 Featured By Owner Jul 5, 2014  Hobbyist Photographer
OMG, that's too funny. Laughing 
Reply
:icondeemonef:
Deemonef Featured By Owner Jul 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
:love:Thank you so much:)
Reply
:iconjdsandara:
jdsandara Featured By Owner May 25, 2014
Haha!  Thanks for the great laugh!  This made my day!
Reply
:icondeemonef:
Deemonef Featured By Owner May 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you sooooo much:love:
Reply
Add a Comment: